  • Data: 2003-01-12 14:33:16
    Temat: Re: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Maciej, po wejsciu do pociagu zglaszasz konduktorowi, ze nie posiadasz
    > biletu. Wtedy nie zaplacisz mandatu, tylko oplate za wypisanie biletu w
    > pociagu. Jak do Stargardu, to tylko niecale 3 zlote.

    przypominam że będąc w pociągu Maciej dalej nie posiadał gotówki - jak
    miałby więc zapłacić konduktorowi za wystawienie biletu w pociągu ?
    Chyba że ominęła mnie jakaś rewolucja w PKP i mają tam przenośne POSy ale to
    raczej mało prawdopodobne

    Jedyny błąd jaki Maciej popełnił jest banalny - majac tak ważną sprawę jak
    wyjazd na głowie NIE POWINIEN wybierać się na dworzec 10 minut przed
    odjazdem, bez gotówki i mając tylko jedną kartę w ręku

    każdy z nas widział już co najmniej kilka razy sytuacje gdy np. cały Euronet
    miał awarie, każdy też pewnie widział awarie poszczególnych bankomatów -

    sorki ale zawsze mam przy sobie troche gotówki - tak poprostu jest
    rozsądniej