  • Data: 2012-07-15 13:55:05
    Temat: Re: Dziś tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-15 13:38, Dąbrowski pisze:
    > ... o 10gr na litrze, pod warunkiem płacenia gotówką. Przy cenach na
    > Bliskiej w moim miasteczku wychodzi taniej o 1,8%. Bankomat jest niecałe
    > 100 m od stacji, więc za zaoszczędzone 6 zł dzieci dostały lody. Nie
    > miałbym nic przeciwko, gdyby wszystkie towary były tańsze o 1,8% przy
    > płatności gotówką.

    Popieram.
    Od czasu, gdy mojej starej kupowałem torebkę za 5 stów i zapytałem jaki
    będzie rabat przy płatności gotówką, to się kulnąłem biegiem do
    bankomatu i też zyskałem "na lody" (gdybym napisał "na loda", to byście
    nie uwierzyli...).

    Ale moneyback trochę tę kalkulację zakłóca. Zadania robią się trudniejsze ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.