  • Data: 2004-01-14 07:27:51
    Temat: Re: Dziennikarz sie popisal ;) mBank ma problemy
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    > No - trzeba sie natelefonowac / odebrac telefon z banku

    POP/SIMPLUS itd...

    > + przelewac kase - za duzo sladow.

    czemu przelew..wyplata z bankomatu, albo zakup w jakims sklepie, potem
    zwrot towaru i odbior kasy... W zaleznosci od wysokosci debetu moze sie
    oplacac...

    > Z drugiej strony - troche mnie dziwi fakt, ze nie sprawdzaliby dowodu w
    > bazie skradzionych dokumnetow itp.

    no tak, ale w kserach faktycznie prosto pozmieniac rozne dane, numerki
    itd... Jak by nie patrzec jest to jakas luka w bezpieczenstwie banku i
    jak widac z opisanego przykladu dla uczciwych ludzi.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie