    Date: Fri, 10 Jan 2003 13:36:59 +0100
    From: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dotyczy rachunku albo osobistego, albo firmowego.

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > No, to trochę zmienia sprawę ;-))) A na czym się tak sparzyłeś?

    a np. na tym ze Multibank wogole nie bierze pod uwage roznorakich form
    zabezpieczen. Staralem sie o kredyt odnawialny w rachunku biezacym,
    dostalem odmowe. Ok, nieszkodzi. pytam sie doradcy dlaczego. Pada
    odpowiedz ze na samym poczatku otwarcia rachunku nie mialem wplywow
    (poniewaz prowadzilem rownolegle inny rachunek w innym banku). Ale juz
    chyba od 10 miesiecy sa regularne wplaty okolo 4 - 5 tys/ mies.

    Wywnioskowalem, ze bank "boi sie" ze udzielajac mi kredytu, nie bede w
    stanie splacac odsetek, etc. Zaproponowalem zatem lokate w innym banku
    osoby trzeciej, ktora to byla by podstawa do zabezpieczenia kredytu
    odnawialnego.

    Uslyszalem .... nie nie .. nam nawet na zabezpieczeniach nie zalezy.
    Hm... zatem wyszedlem.

    Pytam sie (sam do siebie) jakie sa atrakcyjniejsze formy zabezpieczenia
    jak nie lokaty np. 1 do 1. Przeciez na kredytach banki mniej wiecej
    zarabiaja i to nie male pieniazki.

    > Tutaj tych opinii tez nie brakuje :-)

    domyslam sie i dlatego moze ktos cos ciekawego podpowie.

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )