    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dominet Bank idzie w slady BPH'u...
    Date: Tue, 14 Sep 2004 18:07:35 +0200

    Dnia 14 Sep 2004 14:49:39 +0200, "Jacek"
    <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Witam,
    >
    >Kończy mi się lokata w Dominet Banku i postanowiłem jej nie przedłużać - złożyć
    >dyspozycję przelewu środków po zakończeniu lokaty.

    I slusznie zrobiles. Ja sie zagapilem i zrobilem to dopiero dzis,
    zamiast 1 lipca.

    Ale dlaczego o tym pisze, co moze zaciekawic PT Czytelnikow?

    Nie mialem tam wiele, dwie lokaty po jednym tauzenie, jedna stala
    druga przemienna. Stala byla na 7%. No i te stala dzis
    zlikwidowalem, jutro zrobie to samo po dzisiejszym doswiadczeniu ze
    zmienna. Ale sprobuje pobrac gotowke. :-)))

    Jak latwo policzyc, odsetek do 1 lipca bylo 70 zl. 20% dla Belki, to
    czyni dla mnie 56. Od 1 lipca pracowala za 5%, wiec 2/12 roku ale
    zerwalem, pal diabli, niech bedzie nic. Przelew, no ile moze kosztowac
    przelew? Pal szesc, niech kosztuje 5 zl. Zatem powinienem dostac 1051.
    Wedlug mnie oczywiscie. :-) A dostalem 1045,77 (nie liczac przeciez
    tych dwoch miechow). Czyli wzieli sobie za przelew kwote prawie 11
    zlotkow. Niezle, nie? Wychodzi, ze 1%, co dla mnie przyznaje, jest
    szokiem, po prostu nie jestem w ogole w kursie gdyz od ladnych paru
    lat posluguje sie wylaczni darmowymi badz znikomo kwotowo liczacymi
    sie przelewami w bankach internetowych (mBank, LG, VW - oczywiscie
    z roznymi zawirowaniami historycznymi, ale nie o tym pisze..). Jestem
    po prostu mocno zdziwiony. :-( I tym zdziwieniem po prostu
    pozwolilem sie z Panstwem podzielic.

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/