  • Data: 2021-03-31 17:40:08
    Temat: Re: Do czego prowadzą sztywno utrzymywane niskie stopy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Nie wiem, ostatnio nie potrzebowałem wchodzić do tej alejki.
    >Ale pare lat temu, jak w hurtowni elektrycznej zamówiłem 4 lampki
    >4000K,
    >to na miejscu okazało się, że geniusz sprowadził aż jedną, a 3
    >pozostałe
    >to dopiero jak mu dam zaliczkę. Dobrze że to było blisko.

    Hurtownia elektryczna to cos innego.
    Mowie o:
    -zwykly supermarket, glownie spozywczy,
    -a niech bedzie i budowlany - Castorama czy Leroy.

    >Ja miałem długo, ale chyba ostatniego (monitora) pozbyłem się w 2016
    >r.

    Mialem szanse rok temu, bo sie popsul w piatek.
    Ale krotka wycieczka po sklepach zakonczyla sie niepowodzeniem, wiec
    sobie naprawilem ... i do nastepnego razu :)

    >Nie w takim sensie jak w przypadku importerów, którzy kupują gotowy
    >produkt gdzie tylko się da taniej.

    No, jak pisze na tym Philips czy Osram ... a jak pisze cos innego?
    Albo marketowa "marka" - taki np Lexman ?

    J.