  • Data: 2021-03-31 18:01:24
    Temat: Re: Do czego prowadzą sztywno utrzymywane niskie stopy?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od dość dawna porządne filmy np. przyrodnicze realizuje się w technice 50 Hz (bez
    przeplotu - nie mylić z udawanym 50 Hz z
    przeplotem czyli tak naprawdę 25 Hz).
    Zresztą HEVC czy UHD 4k też jest zwykle 50p.
    48 Hz to kinowy odpowiednik telewizyjnego 50 Hz (ten sam film, tyle że wyświetli się
    nieco wolniej w kinie i nieco szybciej w TV).

    -----
    > Znalazłem informację, że pierwszym filmem 48 kl/sek był Hobbit.
    > Nie wiem ile już takich filmów jest i czy teraz już wszystkie.
    > Nie wiem też, czy zdarzyło mi się być na filmie wyświetlanym z prędkością 48
    kl/sek.