eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami??? › Re: Dlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami???
  • Data: 2019-01-23 16:56:41
    Temat: Re: Dlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami???
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-23 o 12:56, Kamil Jońca pisze:

    > Eee. "Nadchodzące płatności" -> "Usuń" to jest głęboko?[1]
    > Powiedz mi jak szukałeś?

    Zastanowiłem się jeszcze raz. Problem był chyba taki, że kiedyś wpisałem
    przelew na teraz i zanim przyszła jego sesja udało mi się go cofnąć.
    A po iluś latach coś takiego nie było możliwe - przelewu zleconego na
    teraz chyba nie widziałem w "Nadchodzących". Mogło się dziać wkrótce po
    chyba przymusowym przeniesieniu do nowego systemu.
    P.G.