  • Data: 2004-05-25 22:36:46
    Temat: Re: Darmowe karty kredytowe w mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://polityka.onet.pl/162,1164410,1,RA,artykul.htm
    l - to apropos.
    zapowiadał się ciekawie, ale tylko na pierwszej stronie...

    > Zacznijmy od tego ile jest kart kredytowych na rynku...
    strzelę w milion :-)
    > ... ale mozna przyjac ze te 500 tys uzytkownikow to tacy ktorzy
    > spokojnie 3 tys. zarabiaja. Nie mozesz wiec przenosic struktury zamoznosci
    > calego spoleczenstwa na strukture zamoznosci uzytkownikow kart
    > kred. "Karciarze" to juz jest grupa wyselekcjonowana.
    No ... zgoda.

    > Marny limit przyjales. Na classic (silver) daja do 10 tys...
    Marny?
    Może nieprecyzyjnie się wyraziłem,(nie chodziło o limit karty, a wydatków),
    (żeby wydawać co miesiąc kartą pewną kwotę, limit musisz mieć 2x większy)
    Zresztą kwota nie ma większego znaczenia, służy przede wszystkim ilustracji.

    > Przypominam, ze mowilismy o GP 58 dni.
    Bywają i 45dni,
    tak bardzo lubujesz się w extremach?;-)

    > I to jest wlasnie konkretne wyliczenie. O to mi chodzilo. Tyle ze dotyczy 1
    > osoby, a nie malzenstwa. Wowczas zadluzenie wyjdzie 4400. Czyli blisko do
    > moich 5 tys.
    I znów uogólnię, między 5. tys wydatków, a 5 tys. wydanych kartą
    jest duża różnica.

    > Samo nie, ale przenoszenie na konkretne przypadki juz tak. A Ty w ten sposob
    > probujesz zdeprecjonowac moje wyliczenia.
    I vice versa, extremalnym przypadkiem usiłujesz obalić ogólną tezę.

    > No wlasnie i oto mi caly czas chodzilo! Trzeba bylo od razu tak napisac, nie
    > meczylibysmy sie od 2 dni ;-)
    Ale jeszcze dodam, że najbardziej (nominalnie) opłaca się tym,
    dla których kwota zysku praktycznie jest bez znaczenia.

    > Moje wyliczenia sa tak samo prawdziwe jak Twoje, choc oparte na innych
    > zalozeniach.
    Taaa, ja całkuję, Ty liczysz granice ;-)

    > PS 2.
    > Nieladnie sie pod roznymi nickami ukrywac ;-)
    ???
    Limit mi się skończył na onecie :-/