  • Data: 2003-12-12 08:09:06
    Temat: Re: Dane bankowe o kredytach
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Szymański > komputerowymi banki wspomagaja sie przy szacowaniu
    zdolnosci
    > kredytowej klientow? Jesli to ma znaczenie to informacje te posluza
    > mi jedynie do prowadzenia badan przy pisaniu pracy doktorskiej.

    Myslisz, ze ktos wystawi takie dane publicznie? :D
    Ja widze dwa wyjscia - poszukaj w Bank i Kredyt lub Banku (ewentualnie w
    jakis materialach z NBPu) - no ale tam to raczej nic nie znajdziesz, a
    drugie wyjscie - wal do jakiegos banku.
    Ale nie spodziewalbym sie, zeby nawet to udostepnili pracownikowi banku
    piszacego doktorat, a co tu powiedziec o osobie z zewnatrz... :)