  • Data: 2020-11-24 13:14:08
    Temat: Re: DOS na AliorKantor?
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.11.2020 witrak() <w...@h...com> napisał/a:

    > Ciekawe, że mimo, iż pół dyskusji było o CP-M, nikt nie wspomniał o mikrokomputerze
    MK-45 z KFAPu. Maszynka była na 8085, miała floppy z produkcji KFAP i chodziła pod
    tym systemem właśnie. I sprawowała się zupełnie nieżle. A wcześniej KFAP robił stacje
    przygotowania danych PSPD-90 i te miały pierwsze dyskietki 8".

    To chyba tę maszynę (MK-45) właśnie miałem na myśli, dzięki za przypomnienie.
    Nawet gdzieś powinienem mieć dyskietkę 8 cali z niej.

    Bawiliśmy się w technikum sprzętem wycofanym z banku,
    więc dyskusja (a w zasadzie wspominki) jest nadal na temat ;-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.