  • Data: 2008-05-28 22:10:16
    Temat: Re: Czytnik kart mikroprocesorowych
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:g1kkmb$7hp$6@news.wp.pl...

    > Mogla zostac zatrzymana z powodu polacznia oby parametrow - nieczytelny
    > chip+grubosc/ciala obce karty.

    Jak rozumiem znasz sie na tym i widziales taki mechanizm? Jakie sa roznice w
    grubosci kart wydawanych przez banki? Jestes pewien, ze taki parametr jest
    sprawdzany?

    > Dlatego pisalem o uszkodzeniu procesora jako parametrze dajacym pewnosc co
    > do przyczyny.

    Ja juz mam pewnosc. Jak chcesz naprawde sprawdzic i miec 100% gwarancje to
    nalezy skopiowac dane z paska karty z chipem na karte bez niego. Ja na pewno
    tego nie zrobie bo to juz jest falszowanie instrumentow platniczych.

    MK