  • Data: 2007-11-25 18:27:25
    Temat: Re: Czytaliscie o znikaniu pieniedzy z kont?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sinus" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fic8ii$2to$1@inews.gazeta.pl...

    > No więc jeśli dokonuje jakichś operacji to w systemie zostaje ślad, tzn.
    > jego
    > imię i nazwisko lub login pracownika i informacja co zrobił. Kilka
    > kliknięć
    > administratora i już wiadomo kto zawinił. W interesie banku powinno być
    > jak
    > najszybsze wyjaśnienie sprawy.

    Teoria teoria a praktyka praktyka:))) Naprawde nie wierz w takie sprawy. Bo
    pamietaj, ze admin tez ma kolegow....
    Poza tym admin czasem potrafi wiecej niz tylko kliknac. A czasem nawet tego
    nie moze - wierz mi ze sa takie momenty kiedy admin mimo iz wie nie moze
    powiedziec. Czasem admin moze cos skasowac.... poza tym, pokaz mi bank gdzie
    admin to osoba o mocy decyzyjnej -hehehe- przewaznie adminy to zwykli
    pracownicy oplacani po 2000 na miesiac, a ich bezposrednim przelozonym jest
    w wiekszosci przypadkow ktorys z wice prezesow lub szef danego pionu tez
    wysoko siedziacy. Bank to nie szkola, czy siec osiedlowa czy tam jakis
    lokalny ISP. Bank to instytucja finansowa i tam nie ma miejsca na
    amotorszczyzne.
    W interesie banku jest jak najszybciej sprawe wyciszyc. Tak jak napisalem.
    Pamietaj, ze bank to ludzie, ci na najwyzszych stolkach tez, a jest taka
    przypowiesc biblijna "kto jest bez grzechu niechaj pierwszy rzuci kamien..."
    jak myslisz ile pracownikow banku by jako pierwsi rzucili:))) Chodzi mi o
    to, ze siedzaca prokuratura moze "przypadkiem" dogrzebac sie do czegos do
    czego nie powinna. Wowczas to juz nie jest problem "Kowalskiego" i jego 50
    000zl ale np. prezesa plus zarzad i ich majatku wartego np. 50 000 000zl x
    ilosc osob w zarzadzie.... prawda, ze nie warto ryzykowac?