  • Data: 2007-11-25 23:07:53
    Temat: Re: Czytaliscie o znikaniu pieniedzy z kont?
    Od: summ <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lis, 23:28, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Az sie poplakalem.... ze smiechu :).

    To świetnie - śmiech to zdrowie :-)

    > Myslisz, ze jak ktos jest
    > administratorem to ma nieograniczony dostep do systemu?

    Wcale tak nie myślę, ale sądzę, że jego możliwości są spore.

    > Myslisz, ze administrator moze sam zmodyfikowac swoje ustawienia? Jetstes sobie w
    stanie
    > wyobrazic sytuacje, ze osoba ktora moze modyfikowac profile dostepu, sama
    > nie moze ich przypisywac? A ten kto moze przypisywac nie moze modyfikowac?
    > Albo ze niektore zmiany wymagaja zatwierdzenia jeszcze jednej osoby?

    Oj bo teraz to ja się popłaczę ze śmiechu :-)

    Otóż moja wyobraźnia sięga dużo dalej. Wprost uwielbiam wymyślać
    wszelkie, najbardziej wyrafinowane zabezpieczenia, zwłaszcza nietypowe
    - utworzyłem ich zresztą sporo we własnym oprogramowaniu baz danych,
    które pisałem latami.

    Jeśli admin używa jedynie oficjalnych metod dostępu to masz sporo
    racji. Jeśli jednak admin nie tylko doskonale zna swój system, lecz
    także jego słabości, a do tego ma zacięcie hackerskie to twoja racja
    jest już nadwątlona. W końcu nawet Oracle nie jest doskonały. Dziury
    były, są i będą wszędzie.

    > Czytecie o tych tysiacach osob, ktorym wyplynela kasa, ale czy spotkaliscie
    > taka osobe osobiscie?

    No wiesz... na świecie sporo ludzi ginie w katastrofach lotniczych -
    żadnej takiej osoby nie spotkałem osobiście.

    Summ