  • Data: 2005-08-08 17:56:51
    Temat: Re: Czy za to można pozwać bank ?
    Od: "Zbyszek Kłos" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    > Pozwać zawsze możesz, ale ZTCW musisz udowodnić, że poniosłeś straty w
    > związku z ich postępowaniem. Poza tym chyba nie muszą usuwać danych,
    > jeżeli tego nie zażądasz (w końcu podpisałeś zgodę, w której zapewne nie
    > było nic na temat powiązania czasu przetwarzania Twoich danych osobowych
    > z posiadaniem konta).

    Tak tylko pytam ;-) I tak nie chciało by mi się w to bawić choć skojarzyłem,
    że kiedyś jakieś małżeństwo pozwało bodajże LG Petro i wygrało (choć jak
    teraz kojarzę to sytuacja była inna - chyba starali sie o kredyt ale nie
    podpisali umowy a potem zaczęli dostawaćjakieś reklamy z banku - ciekawe jak
    tutaj udowodnili te straty).

    Tak czy inaczej setnie się ubawiłem jak zobaczyłerm informację, że obniżają
    oprocentowanie rachunku Eurokonto do 0,01% (mogliby po prostu obniżyć do
    zera i się nie męczyć bo ta informacja koszotwała ich więcej niż roczne
    odsetki od sporej sumy, zwłasza, że nie posiadam takiego rachunku od dawna
    (obecnie mam eKonto + eMax).

    A co do przetwarzania danych - nie jestem pewien czy jak zakładałem ten
    rachunek (a było to wtedy gdy ten typ rachunku dopiero co zaistniał - koło
    1997 roku) to już podpisywało się takie oświadczenia o zgodize na
    przetwarzanie danych. Musiałbym poszukać, nieważne...

    Pozdr,
    Zbyszek