    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy to początek dużego odbicia?
    Date: Sat, 7 Feb 2009 21:35:10 +0100

    > Zadna analiza techniczna nie jest w stanie przewidziec tego, ze jakiemus
    > miliarderowi nagle przychodzi ochota aby opchnac pakiet akcji warty
    > miliardy, bo akurat mial ochote kupic sobie jakas wyspe lub flotylle
    > jachtow.

    Jeżeli ów miliarder zarobił kasę swoją ciężką pracą to nie NIGDY przyjdzie
    mu opchnąć pakiet warty milairdy ot tak. Szczególnie gdy pakiety przynosza
    dobrą dewidendę...

    Bogaci ludzie (z mojej okolicy) to z reguły straszne sknery, a miliardy
    zawdziecząją codziennej ciężkiej harówie. I z reguły to jest tak że jak
    "bogaty" ma dać komuś 10-cio zł podwyżkę to przed podwyżką i po niej dwa
    tygodnie chodzi chory....

    P.S. Oczywiście jeżeli chodzi o dzieci bogatego .... to już całkeim inna
    bajka......

    Endriu