eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy to jest normalne? › Re: Czy to jest normalne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czy to jest normalne?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <619a9554$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <619ab836$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <619aba35$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <619ac773$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <619aca56$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 22 Nov 2021 20:58:06 +0100
    Message-ID: <im3d56revrdp.1to34yby3msr$.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.139.62
    X-Trace: 1637611087 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 517 83.30.139.62:52518
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:659918
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 21 Nov 2021 23:38:14 +0100, Michał Jankowski wrote:
    > W dniu 21.11.2021 o 23:25, Robert Tomasik pisze:
    >> W dniu 21.11.2021 o 22:29, Michał Jankowski pisze:
    >>>>> że jak się poda w internecie zły numer cvv, to transakcja przechodzi
    >>>>> całą procedurę weryfikacji (kod w aplikacji etc), wyświetla
    >>>>> potwierdzenie sukcesu i dopiero w następnym kroku transakcja okazuje
    >>>>> się nieudana?
    >>>> Procedura weryfikacji polega na sprawdzeniu, czy podałeś odpowiedni
    >>>> dane. Dopiero po jej pozytywnym wyniku jest odpytywany bank i tu się
    >>>> okazuje, że nie przejdzie. Powodem może być niezgodność danych albo
    >>>> brak środków.
    >>> Nic nie zrozumiałeś.
    >>
    >> Z tego, co sam napisałem, czy z tego, co Ty napisałeś, czy w ogóle w
    >> całokształcie?
    >>
    > Jeżeli uważasz, że BANK się dowiaduje o transakcji dopiero po
    > zatwierdzeniu w APLIKACJI TEGO BANKU to znaczy, że nie rozumiesz.

    Czekaj czekaj - bo mowa o transakcji z uzyciem CVV.

    Normalnie to jakos tak jest, ze sklep czy posrednik pyta banku czy
    dane sa poprawne, z uzyciem kodu CVV.
    I to byl tryb normalny, obowiaziazujacy od wielu lat.

    A teraz w ten proces trzeba bylo wcisnac autoryzacje przez apke ...
    bank sprawdza przez apke, stwierdza poprawnosc, a potem sie okazuje,
    ze CVV zly ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1