    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 22 Nov 2021 02:26:07 -0800 (PST)
    Subject: Re: Czy to jest normalne?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 21 listopada 2021 o 23:38:16 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    > Jeżeli uważasz, że BANK się dowiaduje o transakcji dopiero po
    > zatwierdzeniu w APLIKACJI TEGO BANKU to znaczy, że nie rozumiesz.

    Ale napisz jeszcze, kto (bank, sklep, pośrednik typu payU) "wyświetla potwierdzenie
    sukcesu",
    a kto "dopiero w następnym kroku transakcja okazuje się nieudana"?
    Może ten "sukces" to tylko sukces potwierdzenia (prawidłowy pin czy też odcisk/japa,
    jeśli potwierdzenie apką), a komplet danych (czyli wszystkie dane karty +
    potwierdzenie) bank weryfikuje dopiero w następnym kroku.
    Może to też zależeć od banku, więc napisz, który to.

    Ja mam coś innego, ale w ten deseń - w aion wprowadzili limit "doładowań kartę" 20k
    miesięcznie i jak już doładowałem 20k, to przy kolejnych próbach w ich apce wyskakuje
    mi błąd - błąd błędny, bo nie jest to informacja, że przekroczyłem, tylko że coś nie
    zadziałało.
    Ale jednocześnie dostję maila od payU, że rozpoczęto transakcję i mogę sobie
    sprawdzić status (zwykle sprawdzam długo po godzinie, więc jest już, że transakcja
    anulowana z powodu braku wpłaty).