  • Data: 2005-02-05 18:23:59
    Temat: Re: Czy faktycznie nie mam zdolności?
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trainer" napisał:
    > no to juz reszte zalatwcie panowie na zewnatrz
    Smieszny probowales byc. Ale cos nie wyszlo chyba. Zonk.

    Ja serio sie pytalem o stosunek do sluzby wojskowej. Jesli jest
    ureglowany, praca na czas nieokreslony, wplywy takie jakie opisal, to
    nieprzyznanie limitu w tej kwocie jest IMO bledem ze strony banku, ew. ich
    dziwnej polityki w stosunku do Klienta.

    Serio tez napisalem, ze ja bym przyznal taki debet. Wielokrotnie
    przyznawalem osobom, ktore mialy nawet mniejsze wplywy. Nie wiem jakie
    maja procedury wewnetrzne u nich, ale sa conajmniej wysoce..
    odstraszajace. Chyba zmiane banku bym zaproponowal. Ewentualnie rozmowe z
    kierownikiem sekcji kredytow. Ale miłą rozmowe - bo potrafi zdzialac cuda.
    Jesli ona nic nie da, to przenosiny rachunku.

    Gabi