  • Data: 2005-02-05 16:28:41
    Temat: Re: Czy faktycznie nie mam zdolności?
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 5 Feb 2005 14:55:31 +0100,
    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@n...spam.wp.pl> napisał:

    > mBank to inna historia...ja dostaje w innych bankach KK z limitami 6000 -
    > 9000... amBank sie wyglupil z lekko ponad 3000 (nie pamietam dokladnie
    > bylo
    > wiecej niz 3000 ale mniej niz 3500 - a wtedy wplywala do tego banku czesc
    > moich zarobkow i wszystkie zony))
    >
    > MAd Hat
    > ter

    mBank to o kant d**** rozbić z ich limitami :-) Nawet przy zaznaczeniu że
    rezygnuje ze wszyskich limitow (trzy KK i debet - w sumie ponad 25k)
    wyliczyli mi ze dostane u nich elektrona z limitem 1,8k :DDDDDDDD

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':