  • Data: 2005-02-06 09:41:38
    Temat: Re: Czy faktycznie nie mam zdolności?
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel wrote:

    > Smieszny probowales byc. Ale cos nie wyszlo chyba. Zonk.
    >
    > Ja serio sie pytalem o stosunek do sluzby wojskowej.

    próbowałem być straszny i przegonić was na priv a nie smieszny!
    Gdybym chciał antagonizować to bym dodał, że to ty jestes smieszny - nie
    sypniesz faktami tylko mówisz "ja bym ci pożyczył" jakbyś udzielał pożyczek
    prywatnych - to przenieście się na priv i luz - natomiast grupa jest o
    bankach i konkretach, a tym czasem połowa postów jest o tym co ktoś czuje
    głęboko w swoim serduszku na temat jakiegoś produktu czy banku albo jakaś
    "wzajemna adoracja"

    > Serio tez napisalem, ze ja bym przyznal taki debet. Wielokrotnie
    > przyznawalem osobom, ktore mialy nawet mniejsze wplywy.

    no to trzeba było dodać w jakim banku pracujesz czy coś - nie skumałem tego.
    zresztą i tak nie naprawię świata ani nawet tej grupy - przepraszam jeżeli
    się poczułeś urażony :)

    trainer.