    From: "<.:.>kriss<.:.>" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy AIGO raportuje do BIK?
    Date: Fri, 28 Jul 2006 18:07:58 +0200

    Użytkownik "ctx" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:1153981873.249808.263190@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    > Ok, moze nie powinienem tak. Ale wkurza mnie, gdy ktos tak od razu
    > wyciaga wnioski, nic nie wiedzac.
    > Po prostu potrzebuje gotowki, i niekoniecznie chce, zeby bank w ktorym
    > splacam kredyt mieszkaniowy o tym wiedzial (w umowie mam klauzule, ze
    > jesli obnizy sie moja zdolnosc kredytowa, to moga rozwiazac umowe - i
    > ze bank zastrzega sobie prawo do okresowego sprawdzania mojej zdolnosci
    > - w BIK).

    i dzieki temu nie mozna sie zadluzyc po uszy a potem plakac ze nie ma kasy
    na splate. poza tym kazdy kto ma konto logicznie pojdzie do swojego banku i
    tam poprosi o pozyczke bo z reguly sa lepsze warunki a jesli wlasny bank ci
    nie da kolego to znaczy ze balansujesz na granicy swojej zdolnosci a za
    kazdy zly kredyt musi placic 10 dobrze splacajacych i tyle.
    Info w BIK laduje.