  • Data: 2022-11-25 17:54:15
    Temat: Re: Czego nie rozumiesz?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 25 listopada 2022 o 17:27:06 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Konkretnie -- jak często?
    > Przy okazji -- jak często proletariusze
    > (biorcy 500+) sobie limuzyny pokupowali?
    >
    > To źle czy dobrze, że pokupowali sobie?

    Ja dzisiaj widziałem rano dwóch takich przedsiębiorczych (czy są "przedsiębiorcami",
    czyli mają działalność i płacą podatki, całe te, niczym major Suchodolski - nie
    pytałem)
    co wyciągali graty z kontenera "elektrośmieci" - widać opłacalne, bo limuzynę mieli,
    nawet zaparkowaną w niedozwolonym miejscu, żeby do kontenera było bliżej.

    Jakiś czas temu była dyskusja o tym, że jakaś kobitka - żyjąca "ekologicznie" -
    przyjechała
    samochodem do śmietnika za biedronką, żeby wyciągać z tego śmietnika jedzenie.
    Widać w PL ludzie bogaci, że ze śmieci da się mieć samochód.
    I jeszcze go potem sprzedać po takiej samej cenie jak się kupiło - podobno w DE
    kryzys,
    czyli nowy samochód nie co 2, a co 5 lat - i nie ma czego do PL sprowadzać, szroty
    pustkami świecą.