  • Data: 2013-09-14 11:33:03
    Temat: Re: Co zrobić z EUR w mBąku?
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-13 20:31, t...@g...com pisze:

    > Zgaduje: trzeba zostawic na rachunku rezerwe na prowizje w wysokosci po
    przeliczeniu Euro->Pln 5zl.

    TAK JEST! Właśnie wpadłem na ten sam myk. Niestety nie da się wyzerować
    konta w EUR, jeżeli nie zostawi się na nim równowartości 5 zł
    potrzebnych do opłacenia przelewu. Bo oczywiście z innego konta (w PLN)
    tej opłaty nie można pobrać :-\

    Zatem (dla potomności): klik w rachunek EUR -> przelewy -> przelew SEPA
    -> zostawić równowartość 5 zł (po złodziejskim kursie mBanku wg ceny
    kupna (dzisiaj 4,0934 = 1,23 EUR) -> przelew wykonany, na koncie zostało
    0, na pohybel.

    Uff...
    pwz