  • Data: 2003-10-28 11:18:22
    Temat: Re: Co sądzicie o kr. hipotecznym w PKOBP??? Mam...
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WK" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bnl9pv$2io$1@inews.gazeta.pl...
    > .. już skompletowane dokumenty i czas do końca tygodnia jeśli chce się
    > załapać na promocję "000". Ale jeszcze się waham.
    > (110 000/25 lat/PLN/malejące).

    Też się przymierzam, ale mój doradca twierdzi, że PKO BP podniosło
    kredyt o 0,3%, zmniejszając opłaty do zera. To i tak w skali pełnego
    okresu kredytowania oznacza większe koszty. No i trzeba mieć
    Superkonto z upoważnieniem dla nich. Bardzo się zabezpieczają.

    Przy prowadzeniu działalności gospodarczej - horror ze zbieraniem
    dokumentów. Złożyłem wnioski w 3-ech bankach, PKO BP będzie czwartym.
    U nich najwięcej trzeba papiera.

    Pzdr,
    Bam