  • Data: 2007-04-23 20:10:15
    Temat: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ES" <e...@g...pl> wrote in message
    news:f0hr97$19o$1@inews.gazeta.pl...

    > W sklepie nie płacisz, bo pomimo nalepek przy kasach prawie nikt tej karty
    > nie
    > przyjmuje.
    > Z tego, co wiem, to z hipermarketów można nią zapłacić tylko w Tesco.
    > Nawet
    > salon firmowy Plusa wycofał w kasach płatności Ameksami.

    Fajnie, ze moj Amex o tym nie wie i daje sie nim placic w wielu miejscach. Z
    transakcji, ktore widze udalo mi sie zaplacic np w Carrefour, Auchan, Real,
    LOT, KFC, PizzaHut, Robo Wash, Reebok, Big Star, Tesco, Leroy Merlin, Media
    Markt, Saturn, Hula Kula, roznego rodzaju stacjach benzynowych (tu niestety
    zwykle z autoryzacja) i PKP. O ile sie nic dranatycznie nie zmienilo w ciagu
    ostatnich kilku tygodni to ciagle moge swobodnie nia placic. Ostatnio tez
    widzialem naklejke w Luxmedzie.

    > Ale mało kto ją ma w portfelu, zatem niskim kosztem szpan pełną gębą. :-)

    Pewnie, kiedys w sklepie kasjerka pytala czy karta, ktora tak szybko dziala
    jest droga :).

    MK