  • Data: 2007-04-23 20:55:44
    Temat: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a):
    > Do Niemiec to najlepiej bankomatowa, bo to troche zacofany kraj jesli chodzi
    > o platnosci karciane. No, chyba, ze masz ich lokalna debetowke...
    Zgadzam sie. U nich jest po prostu tragedia, jesli o to chodzi. Dosyc
    czesto bywam w Berlinie i dziwi mnie, ze w tak "swiatowym" miescie moga
    byc takie problemy z akceptacja kart.
    Z moich doswiadczen wynika, ze jesli juz, to statystycznie czesciej
    akceptuja MC, niz Vise.

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl