  • Data: 2010-02-06 08:50:57
    Temat: Re: [Citi & Polbank] zmiany w podejściu na 2 przykładach
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    [...]
    > Zaksięgowane transakcje widać w Wyciągi/Wyciągi z kart kredytowych,
    > wybierasz odpowiedni okres i klikasz "Pokaż transakcje na wyciągu".
    > Jeżeli nie widzisz transakcji (a saldo jest zmienione) to napisz do nich
    > przez pocztę wewnętrzną. To się im czasami zdarza przed wygenerowaniem
    > pierwszego wyciągu (na jednej karcie tak miałem, nawet saldo się nie
    > zmieniało).

    Heh, pozwolę sobie wkleić bez komentarza
    #v+
    Witam serdecznie
    Uprzejmie informuje iż nie ma możliwości podglądu transakcji kartowych z
    bankowości internetowej. Po zamówieniu wyciągu elektronicznego jest możliwe oglądanie
    wyciągów
    wygenerowany poza bieżącym okresem rozliczeniowym.
    Z poważaniem
    (Imię i nazwisko pracownika)

    Witam.
    Czy to
    jest normalne, że przy pdglądzie karty nie mam informacji o żadnych trnaskacjach na
    niej? W
    podsumowaniu widzę, że już jest 'wydane' ZZZ PLN, ale nigdzie nie widzę
    historii.
    #v-

    KJ

    --