    From: "Virck" <V...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Bedzie rzeźnia...
    Date: Fri, 30 Jan 2009 22:15:05 +0100

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    news:glvo7c$s14$1@inews.gazeta.pl...
    > Lzesz jak pies z tymi samymi nietrafionymi prognozami. Dla przypomnienia
    > ropa 1x (dokladnosc 1 sesja), usd 2x (dokladnosc 1 sesja), pocz. sierpnia
    > WIG. Teraz pozostaje Ci miec nadzieje, ze minimum wig20 z 26.1.09 zostanie
    > przebite w dol.
    >
    > BTW Kolego Vircku, wyslij cv na mojego maila, to moze bedziesz mogl mi
    > obuwie poczyscic w jeden dzien w tygodniu bo jak na razie jedyne co
    > potrafisz to krytykowac innych samemu przy tym nic nie wnoszac na grupe
    > oprocz syfu.
    >
    > D.

    No jest nasz slynny kosmonauta co pisal o mini hossie od poczatku sierpnia
    2008 nie wspomne juz do kiedy...buhahaha, dolkach w grudniu, wzrostach od
    stycznia.....buhahahaha
    Oj tak sie juz pultasz i pultasz.....To juz nie bedzie hossy i teraz mam
    sie modlic o przebiciu minimum
    Wig-20...hahahahahahaha.....Ajajaj...zaiste...schiof
    renia.....