    From: "ViRuS" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Bedzie rzeźnia...
    Date: Fri, 30 Jan 2009 18:36:46 +0100

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
    news:007256c8$0$7314$c3e8da3@news.astraweb.com...

    > Ja sie tym nie zajmuje, wiec nie bede prognozowal...Ale jak ktos
    > notorycznie od roku notuje same nietrafne prognozy i jeszcze na zwrocenie
    > uwagi atakuje to chyba czas zanegowac pajaca....?

    Mijasz sie troche z prawdą, z ropą latem zeszlego roku Dieter wstrzelil sie
    pieknie, nawet az za dobrze, bo nawet Dieterowi nie przyszla do głowy aż
    taka zwała. Wtedy ropa kosztowala ponad 140$. Dieter prognozowal 90$ co
    brzmialo jak kompletna abstrakcja. Nawet narysowalem sobie wtedy tą zwalę na
    wykresie i popukałem w czoło. No a co się stało to widac.
    Ale tak naprawde to nikt nie jest przewidziec ruchow rynkow, bo zeby to
    zrobić, to trzeba byloby wejsc w mozgi paru żydom trzęsącym tym swiatem.
    Mozna jedynie zgadywac z czego oni korzystają dla jak najskuteczniejszego
    wydymania tłumow albo co planują. Wg mnie prawda jest taka ze gwiazdy nie
    mają najmniejszego rzeczywistego wplywu na rynki. Jesli pojawia sie jakas
    koralacja to trzeba by sie raczej zastanowic skąd sie wziela? Rozwiazania sa
    dwa : albo ktos sprytnie steruje rynkiem tak aby stado baranow załapało rytm
    i pozniej bęc, albo cykle sie zwyczjanie nakladają i jest to zbieg
    okolicznosci, ... no albo wpadam juz w paranoje ;) Ale jeszcze raz - nikt
    nie jest w stanie przewidziec w 100% zachowania rynku, z wyjątkiem tych,
    ktorzy mają tyle kasy, ze sami mogą nim sterowac jak chcą. A skoro tak to
    mogą łudzić naiwniakow jak chcą, tworzyć sztuczne cykle, załamywac cykle,
    wymyslac krachy i co tylko im tam jeszcze do tej psychopatycznej glowy
    wpadnie.
    Niewykluczone ze zrobili pare ruchow dających złudzenie analitykom
    astrologom, ze rozgryzli tajemnicę rynków, a teraz spiją smietankę
    zabierając kase tym ktorzy uwierzyli w gwiazdy.
    V.