  • Data: 2005-03-24 13:40:54
    Temat: Re: BePeHahahahahah zablokowało...
    Od: "Paweł" <n...@k...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Arbiter powinien pomóc - jakoś niedawno słyszałem, jak pani z arbitrażu
    > chwaliła się w radiu, że połowa roszczeń jest uznawana, bo ona
    > przekonuje bank, że lepiej uznać roszczenia klienta niż go stracić i
    > wyrobić sobie złą opinię. Korzytając z tej wiedzy, możesz powiedzieć w
    > arbitrażu, że opisujesz szczegółowo sprawę na p.b.b :-)

    akurat BePeHAhahaha ma tutaj taką opinię że chyba już nie mogą sobie wyrobić
    wiele gorszej

    co zresztą większość osób która miała tam (nie)przyjemność mieć konto dobrze
    rozumie

    a osobiście podziwiam Szalonego Kapelusznika że mu się chce,
    większość ludzi poprostu macha ręką i idzie do innego banku
    lub macha ręką i cierpliwie znosi pomstując pod nosem lub urządzając czasami
    awantury obsłudze