  • Data: 2005-03-26 09:38:12
    Temat: Re: BePeHahahahahah zablokowało...
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciag dalszy:

    zadzwoniłem on infoline, infoline potwierdzil ze karta 'jest czasowo
    zablokowana' od dnia 17.03. Na pytanie dlaczego ? nie uzyskałem odpowiedzi,
    podobno brak adnotacji w systemie. Infolinia dodała, że zwykle taka blokade
    zeklada sie ze wzgledow bezpieczenstwa. I tyle. Odesłała do oddziału
    prowadzącego kartę.

    Zadzwoniłem do oddziału, przedstawiłem sie a potem problem. Pracownik
    natychmiast poprosił kierownika. Kierownik stwierdzil, ze to niemozliwe. Ale
    skoro sie upieram to sprawdzi i oddzwoni. Oddzwonił, stwierdził, że
    rzeczywiscie byla blokada, nie wie dlaczego, adnotacji brak, osoby
    zakładajacej blokada nikt nie zna. Musi pomylka.
    Analityk sprawdził sposob korzystania z karty i czy nie ma merytorycznych
    podstaw do zablokowania. Nie ma. Karta obslugiwana perfekcyjnie. Została
    odblokowana.

    Niby OK :) Chwilowo....
    Ciekawe kiedy znow zablokuja...

    MAd Hat