  • Data: 2005-03-24 07:53:13
    Temat: Re: BePeHahahahahah zablokowało...
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > Arbiter, potem sąd.

    Arbiter powinien pomóc - jakoś niedawno słyszałem, jak pani z arbitrażu
    chwaliła się w radiu, że połowa roszczeń jest uznawana, bo ona
    przekonuje bank, że lepiej uznać roszczenia klienta niż go stracić i
    wyrobić sobie złą opinię. Korzytając z tej wiedzy, możesz powiedzieć w
    arbitrażu, że opisujesz szczegółowo sprawę na p.b.b :-)

    reik.