eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomaty Pekao SA NEGATYWNIE › Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!10.1.
    138.1!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!news
    gate.pl
    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Date: 2 Jul 2002 09:37:07 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 29
    Message-ID: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    References: <afhj6i$rsa$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <t...@4...com>
    <afp8kc$7u9$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <k...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1025595427 27826 192.168.240.245 (2 Jul 2002 07:37:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Jul 2002 07:37:07 GMT
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g627XRg7012910 for p...@n...pl; Tue, 2 Jul 2002 09:33:27
    +0200
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g627XRg7012910 for p...@n...pl; Tue, 2 Jul 2002 09:33:27
    +0200
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g627XRg7012910 for p...@n...pl; Tue, 2 Jul 2002 09:33:27
    +0200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:191087
    [ ukryj nagłówki ]


    On Mon, Jul 01, 2002 at 07:25:56PM +0200, Tristan Alder wrote:

    > Potem bank zostal upadnięty przez Siki, więc musiałem się wynieść, bo
    > do strony nie szło się zalogować, do infolinii dzwoniłem przez 3

    [ciach zale]

    Naprawde nie widzisz roznicy pomiedzy citi a handlo? Wspolczuje.

    > W Pekao może są czasami mało nowoczesne metody, ale na potwierdzeniach
    > mam zawsze imienne pieczątki pracowników oraz podpisy. Wiadomo co kto
    > w razie problemów robił. Panie zawsze starają się pomóc.

    E, znow oceniasz na podstawie jednego oddzialu.

    > Co mi po sztucznym amerykańskim uśmiechu ,,garniturka'' z Handlobanka,
    > jeżeli gość się durnowato uśmiecha, robi mnie w szare jajo, nie wie co
    > się dzieje i w dodatku nie chce podać nazwiska. Czuję się jak w
    > sekcie!

    A ja i tak wole byc traktowany jak klient. Dlatego 'uzywam' RB.

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1