eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-24 06:49:04
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 04:57:32 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    "

    > Czyli według ciebie wiceminister finansów jest w spisku z bankowcami i
    > tylko "twierdzi", że "suma aktywów, która próbuje być wyprowadzona w ten
    > sposób, jest znacząca"?
    Wg mnie trzeba poczekać min rok i będzie więcej danych. Konkretne dane się powinny
    pojawić.
    Wg mnie banki w 2007=2009 miały sporo niższe marże na kredytach hipo i wtedy im się
    opłacało a teraz "są dla nich nieopłacalne"
    Wg mnie Czarnecki wykorzystał fakt podatku dla marketingowego wytłumaczenia straty za
    IVkw.
    Gdyby nie podatek strata pewnie prędzej czy później by się pojawiła(kiepska sytuacja
    Getinu to już wcześniej wiadoma była)
    Wg mnie są akcjonariusze których interesują wyniki "polskich" banków i na mniejsze
    zyski bo kredyty przeniesiono do oddziałów zagranicznych mogą zareagować. To też
    zarządy pod uwagę brać muszą.