  • Data: 2019-07-31 20:58:06
    Temat: Re: Bank bez opłat jaki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:cd35b5ff-a376-41e1-b3a3-1f6c0d33d0b9@go
    oglegroups.com...
    >Jakiś czas temu (w marcu?) z dnia na dzień przestali obsługiwać
    >dolary USA. Wciąż nie wiem, dlaczego.

    >Miejmy nadzieję, że idea się zwinie, a nie padnie - choć padów już
    >nie ma, jest "uporządkowana likwidacja", zwana też eufemistycznie
    >"przymusową restrukturyzacją".

    Za duzy, zeby upasc - BFG tego nie dzwignie :-)

    przed wyborami raczej nie zrestrukturyzuja ... chyba, ze sam upadnie

    >Szkoda, bo bank w sumie zdrowy, to, co było lewe, wrzucono już w
    >straty - ale przez to kapitały własne stopniały tak, że skala
    >pozostałej, zdrowej dzialalności, jest 10 razy za duża w stosunku do
    >wymaganych (rozporządzeniem, nie ustawą!) kapitałów własnych.

    Czy taki zdrowy ... widac tez, ze naciagali na ksiegowosci
    W jakim stopniu - ktoz to wie ...

    >Jak nie będzie inwestora - czy też kupca, bo przecież dostanie akcje
    >odpowiadające 90% wszystkich (czyli 9 razy więcej niż mają obecni
    >właściciele)

    I to moze byc problem w znalezeniu.
    Ale nie tylko kapitaly wlasne sie licza - czasem tez "swietlane
    perspektywy".
    Tylko one wcale nie taki swietlane.

    > - to trzeba sprzedać 9/10 klientów.

    co moze byc trudne w krotkim okresie czasu. No i po odejsciu nie
    starczy na koszty banku, i upadnie jeszcze predzej.

    Chyba, ze juz tam po cichutku proponuja klientom przeniesienie kredytu
    do zaprzyjaznionego banku Getin :-)

    J.