  • Data: 2019-07-31 21:49:59
    Temat: Re: Bank bez opłat jaki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-31 o 20:58, J.F. pisze:
    >Są osoby, którym upadek byłby na rękę...
    >https://www.wprost.pl/firmy-i-rynki/10232980/leszek
    -czarnecki-pozwie-polske-o-miliard-euro-chodzi-o-dzi
    alanie-na-szkode-jego-bankow.html
    >Wydaje mi się, że upadek banków daje większe szanse na odszkodowanie
    >1.000.000.000 EUR niż ich przetrwanie, a już na pewno nie rozwój.

    Tylko ze jesli wygra, to za 10 lat :-)
    A i ta wygrana to palcem na wodzie pisana.

    Miliard euro ? Czy te jego akcje byly kiedykowiek tyle warte ?

    >Rozważ w kontekście artykułu wyżej.

    Nie bardzo widze zwiazek.

    Chodzilo mi o to, ze potencjalny nabywca/inwestor moze patrzec
    na Idee jak na bank o 20mld+ aktywow, 1mld przychodow z odsetek i
    prowizji,
    a nie na kapitaly wlasne czy wartosc gieldową

    Ale duza dysproporcja moze utrudnic, bo sie zaczna protesty
    pozostalych akcjonariuszy...

    P.S. Upadla TaxCare, a stosowny odpis bank zrobil juz wczesniej, wiec
    finansowego wplywu to juz raczej nie bedzie mialo duzego, natomiast
    medialny moze byc spory.

    J.