    From: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Date: Mon, 25 Jan 2010 02:53:08 -0800 (PST)
    <hja8cr$rpe$1@news.interia.pl> <hjbq3p$bjc$1@inews.gazeta.pl>
    <hjcg03$n8q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hjcejo$7mc$1@news.interia.pl>
    <7...@l...googlegroups.com>
    <hjeclt$f7$2@opal.icpnet.pl>
    <5...@u...googlegroups.com>
    <hjeumq$j66$1@opal.icpnet.pl>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <hjfj9e$19tq$1@opal.icpnet.pl>
    <5...@f...googlegroups.com>

    On Jan 24, 11:37 pm, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
    > We wtorek zamówiłem w oddziale BZWBK kartę Maestro Payback w zamian za
    > Visę do konta24.pl
    > W piątek karta się pojawiła w systemie transakcyjnym, ale w
    > towarzystwie opłaty za użytkowanie karty. Ściągnęli mi z konta 25 zł.
    > Wg TOiP nie powinienem płacić za tą kartę, a i wcześniej pamiętam
    > maile i listy od nich, że zamiana jest za darmo i takie tam. Dziady
    > kalwaryjskie i tyle. Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu nie
    > udało mi się jeszcze ani jednego produktu bankowego nabyć bez
    > obowiązkowej reklamacji.

    Klienci naszego banku mogą zawnioskować o kartę MasterCard PAYBACK
    jako kartę dodatkową do posiadanego konta. W takim wypadku za kartę
    pobrana zostanie prowizja w wysokości 25 zł zgodnie z Taryfą Opłat i
    Prowizji (http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/
    taryfa_dla_ciebie.pdf, strona 12).

    Wyjątkiem jest wymiana AlleKarty na MasterCard PAYBACK. Jeśli nastąpi
    ona do końca marca 2010 r. kwota 25 zł zostanie zwrócona (pod
    warunkiem dokonania jednej płatności do 20 kwietnia 2010 r.).
    Szczegóły można znaleźć na stronie
    http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien
    -allekarte-na-karte-mastercard-payback-do-twojego-ko
    nta-osobistego.html

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK