eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK kolejna żenadaRe: BZWBK kolejna żenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "skarb" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK kolejna żenada
    Date: Wed, 30 Jan 2008 23:44:53 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <fnqul0$5fi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fnq7jl$t43$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnq9a4$b4s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: achs201.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1201733088 5618 83.10.16.201 (30 Jan 2008 22:44:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jan 2008 22:44:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: magda_wasilewska
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436746
    [ ukryj nagłówki ]

    > A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
    > O prowadzenie konta/karty na pewno.
    > A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
    > rozwiazales?

    Ja jak likwidowałam tam konto studenckie, to pani "za ladą" wymieniała
    wszystko, co mogłam mieć aktywne i jak na coś trafiła, to odznaczała w swoim
    komputerze. Trochę to trwałoi zastanawiałam się też, dlaczego nie robi się
    wszystko automatem... osobno rachunek, powiadomienia mailem o saldzie,
    dostęp do www, polecenia zapłaty...
    Uważam jednak, że to pracownik powinien poinformować o tym, że zamknięcie
    konta nie jest równoznaczne z anulowaniem innych "produktów".

    Pozdrawiam,
    Magda


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1