eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - błędy w systemieRe: BZWBK - błędy w systemie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!lublin.pl!uw.edu.pl!ne
    wsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!news2.euro.net!feeder.news-service.co
    m!postnews.google.com!k5g2000yqf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - błędy w systemie
    Date: Thu, 28 Jan 2010 02:51:54 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <b...@k...googlegroups.com>
    References: <8...@3...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.20.110.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1264675914 26435 127.0.0.1 (28 Jan 2010 10:51:54 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jan 2010 10:51:54 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k5g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=195.20.110.66;
    posting-account=AaEbjwoAAACkP2Su8LmljYSNyc-8_h_x
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 Clearswift Web Policy Engine
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.13)
    Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:516643
    [ ukryj nagłówki ]

    On Jan 27, 9:12 am, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:
    > Przestrzegam przed system transakcyjnym BZWBK.
    > Wczoraj zakładałem dwa zlecenia stałe, obydwa potwierdzone płatnymi
    > smsami.
    > Operacje niby zakończyły się sukcesem, ale na liście zleceń pusto.
    >
    > Po kontakcie z infolinią okazało się, że mają z tym problemy i każą
    > czekać tydzień (to jakiś magiczny bzwbkowy okres). To już druga
    > ciekawa funkcja ich sytemu.
    >
    > Pierwszą jest trzymanie blokady transakcji kartowej przez _tydzień_ po
    > rozliczeniu transakcji.
    > Brawo BZWBK!

    Prosimy o szczegółowe opisanie zaistniałego problemu na dedykowany dla
    nowego BZWBK24 adres e-mail: l...@b...pl. Nasz pracownik wyjaśni
    Pana sytuację.

    Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym
    obsługę blokad. Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce
    "Karty" przez tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do
    momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal
    jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych
    środków widocznych w "Portfelu".

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1