  • Data: 2004-05-19 06:25:02
    Temat: Re: BZ WBK - SMS Kod :(
    Od: "Marcin Zieba" <m...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Tak pisze TomaszS:

    > Zgłoś to w swoim oddziale najlepiej. Nie musisz z tego korzystać.

    Jak juz napisalem, musze.

    > Swoją drogą niektórzy koledzy na tej grupie to tylko szukają sposbu
    > aby się do banków przypieprzyć - jakby nie mieli co robić w życiu.

    Nazywaj to jak chcesz, kolego, zapewniam Cie tez, ze w zyciu mam co robic.
    Ale jezeli bank wprowadza w ramach mojego rachunku dodatkowe oplaty, to
    chcialbym byc o tym informowany w sposob jednoznaczny, ukrywanie takowych
    pod plaszczykiem "nowej opcji zabezpieczenia" na mnie nie dziala. Przymusowe
    wprowadzenie nowej, platnej ekstra uslugi ja odbieram jak wkladanie bankowej
    reki do mojej kieszeni. A to mi sie bardzo nie podoba. (Tak, wiem, sa inne
    banki.)
    Wydaje mi sie, ze ta grupa sluzy wzajemnemu informowaniu sie o ofertach
    bankow, ich dzialaniu i niuansach w obsludze. Dzieki czytaniu p.b.b. jestem
    w stanie wywnioskowac np. z ktorym bankiem dany typ wspolpracy jest
    najbardziej bezproblemowy, a ktory z nich definitywnie nie jest
    user-friendly. Dlatego czysto informacyjnie (i z przyjemnoscia) czytam
    zamieszczone tu zarowno pochwaly, jak i narzekania.
    Tobie moge doradzic szybkie splonkowanie mnie i innych "przypieprzajacych
    sie", ewentualnie bardziej drastyczna, ale pewniejsza opcje - unsubscribe.
    EOT

    Pzdr,
    MZ