  • Data: 2004-05-19 17:02:49
    Temat: Re: BZ WBK - SMS Kod :(
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 May 2004 13:25:34 +0200, Marcin Zieba napisal/a:

    > Przeczytaj moj pierwszy post w watku. Nikt mnie o nic nie pytal, niczego
    > nie podpisywalem.
    nie wiem jak jest na koncie firmowym może faktycznie tam jest tak jak
    mówisz, ale było by to bezsensu takze nie abrdzo chce mi się wierzyć.
    Tak czy ianczej i tak nie musisz z tej usługi korzystać a niekorzystanie
    nie jest płatne.
    bo w to, ze jak masz token to _i_tak_ przysla Ci smskod nie uwierzę.
    acha i pytanie z drugiego postu: skąd mieli numer na który mają te smsy
    wysyłac?

    --
    KrzysiekL