    From: Robert <r...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: BRE pytanie jak to wpłynie na kurs ?
    Date: Mon, 26 Jan 2009 16:50:14 +0100

    Lech Dubrowski pisze:

    > Czy ktokolwiek kogokolwiek zmusza do branua kredytow hipotecznych? Nie, a
    > frank szwajcarski juz dawno przestal byc stabilna waluta. Ja nigdy w zyciu
    > nie wzialbym takiego kredytu.

    I znowu ta sama gadanina.
    Logiczne chyba, że zmusiła ich sytuacja (chociażby związek małżeński),
    oraz boom na mieszkania? Wiesz o tym doskonale, po co o tym piszesz ?

    Czy mam pisać o Tobie i tworzyć wątki, że jesteś ofiarą ZUSu?
    Pracuj na czarno, nie płać składek. Nie znam Twojego wieku, ale
    duże prawdopodobieństwo, że emerytury nie dostaniesz (choć życzę,
    żebyś jej dożył). OFE trwoni Twoją kasę.
    Z resztą, wyjedź z kraju. Po co żyć w kraju, gdzie okradają Cię
    w biały dzień a rudzielec za Twoją kasę sfinansuje kampanię prezydencką?

    Kiedy skończą się głupie wątki w stylu "nikt nie zmuszał nikogo
    do brania kredytu" ?

    Odpowiedź zatem na Twoje pytanie: ludzie brali kredyty bo nie było ich
    stać na kupno za gotówkę, obiecano im gruszki na wierzbie, a Ty pewnie
    niedługo "pomożesz" im je spłacać. (pomoc Państwa dla tych rodzin..)
    Więc.. kto tutaj był/jest mądrzejszy?

    Pozdrawiam,

    RM.