eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie... › Re: BPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie...
  • Data: 2007-03-03 09:08:06
    Temat: Re: BPHahahah, bilet lotniczy, przewalutowanie i podp*rdolenie...
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Wielebny wrote:

    >>> Warszawa Okęcie
    >> Acha jakie to linie lotnicze?
    >
    > CSA czyli Czech Airlines :) bylo...

    xbartx@spike:~$ host www.czechairlines.pl
    www.czechairlines.pl is an alias for www.csa.cz

    Czyli strona defacto jest w CZ czyli płatności też pewnie idą przez nich
    i stąd pewnie ten przelicznik przez euro. A to że podali ci kwotę w PLN
    po prostu przeliczenie, żebyś wiedział ile mniej więcej zapłacisz. To
    oczywiście moja hipoteza i mogę się mylić. Jeżeli chcesz się upewnić
    zadzwoń do ich biura:

    CSA
    Hotel Jan III. Sobieski
    Plac Artura Zawiszy 1