  • Data: 2005-06-09 10:06:19
    Temat: Re: BPH - czy warto ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol wrote:
    [...]

    > Telewizji nie wierze. Tu na tej liscie jest kilku magikow, ktorzy
    > uwazaja, ze cos takie cos mozna zrobic. Ale jakos zaden z nich nie
    > posunal sie dalej niz do walniecia kilku trywialnych tekstow nic nie
    > wnaszacych do sprawy.

    OIDP. Wyglądało tak:
    1. należało przechwycić hasło do logowania (co jak wiemy jest możliwe)
    2. Wychwycić moment logowania sie do banku
    3. Wychwycic moment użycia hasła jednorazowego i je odczytać w tym
    momencie przerwać transmisję.
    4. Zalogować się do banku wpisać przelew i użyć właśnie zdobytego hasła.

    Jak widać sposób przejdzie tylko w tych bankach które _żądają_ tego
    samego hasła więcej niż jeden raz. Ze znanych mi robią tak m*banki, ale
    już inteligo nie.

    Ad 2 i 3 - można osiągnąć przez podstawienie lewego "serwera banku" i w
    "hosts"[1] wpisując jako mbank nasz komputerek.

    KJ