    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - czy warto ?
    Date: Thu, 9 Jun 2005 09:29:46 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 09:33:39 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    > Jacek Osiecki wrote:
    > [...]

    > No przecież token w BZWBK tak działa(ł?). Na podstawie danych przelewu
    > twrzyło się "pytanie" na które musiał odpowiedzieć token.

    Ale użytkownik nie miał możliwości zweryfikowania, czy "pytanie" które widzi
    faktycznie dotyczy jego transakcji. Rozwiązanie proponowane przeze mnie daje
    zdecydowanie większą pewność, że podpisujemy taki przelew jaki chcieliśmy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004