  • Data: 2002-03-14 15:46:45
    Temat: Re: BIK będzie się tłumaczył przed GIODO cz.1
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a6qe84$2f3$1@korweta.task.gda.pl...
    > kredytodawcy-banki). Jeżeli informacje okażą się za drogie, to banki
    > zrezygnują z usług BIK :)))

    nie sądzę - raczej przerzucą opłaty na klientów

    a swoją drogą to byłem dzisiaj osobiście w biurze na Żurawiej.
    Jest tak ukryte na 7 piętrze kamienicy, że długo musiałem szukać .

    Od razu na wejściu siedzący tam JEDEN pan z laptopem (oprócz tego był
    stolik, 3 krzesła i biurko) powiedział, że to jest dla nich dodatkowa
    upierdliwa robota i że otworzyli biuro tylko i wyłącznie dlatego, że ustawa
    nakazuje.

    Przyjął wnioski i kazał czekać 3 tygodnie.

    A na koniec powiedział, że ma nadzieję, że uda im się przeforsować, aby
    informacje dla ludzi były płatne i będą mieli z głowy.

    Ciekawa instytucja.

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski