  • Data: 2002-03-14 15:03:59
    Temat: Re: BIK będzie się tłumaczył przed GIODO cz.1
    Od: "camokiller" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    news:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E01310813@inf2.r
    zeszow.tpsa.pl...

    > Bo jak ze wszystkim - mozna ustalic cene zaporowa i po klopocie.
    > :-)

    A ja powiem tak raz na pół roku przysługuje ci prawo do bezpłatnego wglądu
    w te dane (w formie pisemnej). Jeżeli BIK chce żyć z przetwarzania danych,
    to powinien wpisać to w koszty koniec i kropka. (a koszty oczywiście
    powinni pokrywać ci którzy z tych danych korzystają (czyli
    kredytodawcy-banki). Jeżeli informacje okażą się za drogie, to banki
    zrezygnują z usług BIK :)))

    Kamil
    c...@h...pl