    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Autoryzacjew w PosCardach ;)
    Date: 18 Aug 2002 17:03:02 +0200

    On Sun, Aug 18, 2002 at 04:13:19PM +0200, MK wrote:

    > Wpadlo mi jeszcze do glowy jedno rozwiazanie.... Moze PolCard tak
    > szczegolnie traktuje tylko karty ktore sam obsluguje... Hm... moze warto
    > zrobic ranking kart pod wzgledem prawdopodobienstwa autoryzacji?Proponuje
    > zeby wygladalo to mnie wiecej tak:
    >
    > Kwota transakcji:
    > 1/ 0 - 50 PLN
    > 2/ 50 - 150 PLN
    > 3/ 150 - 300 PLN
    > 4/ powyzej 300 PLN [tu w zasadzie juz wiadomo ;)]

    Roznie - najczesciej jesli polcard to do 120 bez autoryzacji. Zarowno
    DC jak i vc (citi).

    > Aklajer
    > 1/ PolCard
    > 2/ Pekao
    > 3/ BZWBK
    > 4/ eService

    No, eservice to bez pytan. na bzwbk prawie nie wpadam (ostatni raz to
    placilem za okulary, chyba z 1.5 roku temu).

    pekao zachowuje sie bardzo roznie, na stacjach zazwyczaj fl wyglada na
    ustawiony na poziomie 10-20zl (na shelu), na statoilu raczej podobnie
    (tzn. tutaj _kazda_ jest online).

    Polcard calkiem przyzwoicie, czasem z autoryzacja, ale nie
    zawsze. Aczkolwiek na orlenie fl tez jakis taki niski ;-(

    > Merchant
    > 1/ Stacja paliw
    > 2/ Hipermarket
    > 3/ sklep odziezowy
    > 4/ ksiegarnia
    > 5/ inne
    > + jakies pomysly jesli macie....

    Jak pisalem - stacje zazwyczaj bardzo nisko.

    > Karta
    > 1/ VISA
    > 2/ MC
    > 3/ Amex
    > 4/ DC

    Dla mnie DC zachowuje sie jak visa. Z MC juz nie korzystam, amexa nie
    mam ;-(

    > kazdy moglby wpisac ilosc transakcji oraz ile z nich bylo autoryzowanych :).
    > Jak Wam sie to podoba?

    Wiesz, w taki upal to mi sie nic nie chce ;-)

    --

    --w