    From: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Armagedon.
    Date: Fri, 23 Sep 2011 08:14:57 +0200

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j5g86j$8dh$1@inews.gazeta.pl...

    > A co ma zielona wyspa do tego? Zmiany kursu krosów walutowych pokazują w/g
    > mnie stosunek strumieni pieniędzy, który w danym momencie pojawia się na
    > rynku. Pośrednio wskazuje na relacje w szybkości drukowania konkretnych
    > walut. Gdy dolar był szybciej drukowany od euro to taniał w stosunku do
    > euro, gdy jest odwrotnie to drożeje. Podobnie jest ze złotówką. Jest jej
    > bardzo dużo na rynku bo wraca ze świata. Nadwyżki drukarskie właśnie się
    > kumulują. Kiedyś spotka to fraka.

    Ależ głupoty piszecie. Nikt nie wciśnie mi kitu że wszyscy gracze na
    Foreksie w sumie dysponują większą iloscią niż 5% złotówek będących w obiegu
    w Polsce. I to właśnie Ci spekulanci ustalają kurs polskiej waluty jako tzw
    niewidzialna ręka rynku. Np. jakiś tam bank duński chce sprzedać 0,1%
    złotówek będących w obiegu i jest w stanie zakłócić równowagę gospodarczą
    Polski. Brawo!!!

    pozdr